Inscrieri in Competitia Smart Juniors’ Challenge

Logo SJCmic

Smart Juniors’ Challenge

Competitie dedicata copiilor cu varsta intre 9 – 12 ani care sunt pasionati de programare, photoshop sau care au deosebite abilitati de comunicare, gandire critica si de lucru in echipa.

 

In data de 10 mai, vom da startul competitiei Smart Juniors’ Challenge, dedicata copiilor cu varsta intre 9 – 12 ani care pasionati de programare, photoshop sau care au deosebite abilitati de comunicare, gandire critica si lucru in echipa.

Ne propunem dezvoltarea increderii in sine a copiilor si a informatiilor pe care acestia le cunosc deja. Competitia va stimula creativitatea si competitivitatea cu sine insusi. Ii vom incuraja sa se implicare la un nivel cat mai inalt astfel incat sa arate ceea ce stiu si sa fie deschisi sa invete lucruri noi.

Sunt invitati sa participe copiii care au urmat cursurile IT for Juniors, Photoshop for Juniors, Juniori in afaceri, dar si copiii care au participat la alte cursuri de programare, design sau dezvoltare personala. Abilitatile pe care copiii le au deja sunt o adevarata comoara care trebuie doar sculptata astfel incat acestea sa devina din ce in ce mai valoroase pentru viitorul personal si profesional al copiilor.

Locatia care ne va gazdui este: Restaurantul Messa, str. Sofia nr.1, etaj 1, zona Dorobanti.

Pentru participarea in cadrul competitiei Smart Juniors’ Challenge, copiii se pot inscrie la unul dintre cele 2 ateliere:

Atelier 1: IT & Design (programare & photoshop)

Participanti: 16 (8 participanti IT, 8 participanti photoshop)

Echipe: 4

Cunostinte minime necesare programare:

– sa cunoasca la nivel elementar HTML (taguri HTML: html, body, title, image, p, br, input etc)

In plus, orice cunostinte de CSS sau Javascript sunt mai mult decat binevenite.

Cunostinte minime necesare photoshop:

– sa stie ce inseamna un Layer si sa fie familiar cu Text Tool, Brush Tool, Erase Tool, Pen Tool, Lasso Tool

Program:

Etapa 1: 10 mai, orele 10:00 – 12:30 – Deschidere competitie. Cunoastere si impartire in echipe.

Vom realiza exercitii de dezvoltare personala si de lucru in echipa urmarind formarea spiritului de echipa si a coeziunii grupului astfel incat echipele sa colaboreze cu usurinta in sarcinile pe care le vor avea de indeplinit.

Etapa 2: 17 mai, orele 10:00 – 12:30 – Creare, analiza si dezvoltare.

Echipe vor incepe dezvoltarea pe proiectele de lucru pe care le au de realizat. Acestia vor trebui sa respecte cerintele si indicatiile date de traineri.

Etapa 3: 24 mai, orele 10:00 – 12:30  – Implementare, verificare si finalizare.

Echipele vor pune testa si vor verifica validitatea functionarii programelor si ideilor create

Etapa 4: 30 mai, orele 10:00 – 12:30  – Prezentari, evaluare si feedback.

Echipele isi vor prezenta proiectele in fata unor jurati, a parintilor si al celorlalti participanti.

Mentiuni:

  • copiii trebuie sa vina cu laptopul personal

 

Atelier 2: Antreprenoriat & Dezvoltare personala, ora 11:00

Echipele vor prelua virtual conducerea a unor minicompanii, care in prezent au cateva dificultati. Ei vor trebui sa le relanseze pe piata, insa inainte de a face acest lucru vor avea de rezolvat cateva probleme financiare si decizionale. Adica vor trebui sa rezolve cateva probleme de calcul si sa ia decizii strategice. In functie de rezultatul calculelor si de deciziile pe care le vor lua, vor primi un buget pentru relansarea minicompaniilor si dezvoltarea unor noi produse pe care le vor prezenta in cadrul Targului “Juniori in afaceri”.

Participanti: 16 (nu sunt necesare abilitati tehnice)

Echipe: 4

Cunostinte minime necesare Antreprenoriat & Dezvoltare personala:

  • initiativa si experienta de lucru in echipe

  • inclinatii catre stiintele exacte (matematica) sau talente artistice: scriere creativa, desen, pasiune catre frumos

  • experienta in sustinerea unor prezentari (scolare sau in alte proiecte)

Program:

Etapa 1: 10 mai, orele 11:00 – 13:30 – Deschidere competitie. Cunoastere si impartire in echipe.

Vom realiza exercitii de dezvoltare personala si de lucru in echipa urmarind formarea spiritului de echipa si a coeziunii grupului astfel incat echipele sa colaboreze cu usurinta in sarcinile pe care le vor avea de indeplinit.

Etapa 2: 17 mai, orele 11:00 – 13:30 – Creare, analiza si dezvoltare.

Echipele vor incepe dezvoltarea pe proiectele de lucru pe care le au de realizat. Acestia vor trebui sa respecte cerintele si indicatiile date de traineri.

Etapa 3: 24 mai, orele 11:00 – 13:30  – Implementare, verificare si finalizare.

Echipele vor testa si verifica validitatea functionarii programelor si ideilor create.

Etapa 4: 30 mai, 10:00 – 12:30 – Prezentari, evaluare si feedback.

Echipele isi vor prezenta proiectele in fata unor jurati, a parintilor si al celorlalti participanti.

Premierea echipelor va avea loc in cadrul Galei KIDster de final de an.

 

Traineri & Coordonatori echipe:

Claudia Suhov

Andreea Nitescu

Lucia Radu Simota

Roxana Cozaru

Ioana Moasa

 

Pretul biletului de participare este: 280 lei/ atelier/ 4 sesiuni/ participant. Fratii au o reducere de 20 lei/ participant. Sunt incluse: materiale de lucru, gustari, poze, diplome, premii, participarea la gala de premiere.

Plata se face in contul : SC BOOK CLUB EVENT SRL,  RO80INGB0000999902367047, ING, detalii plata: Atelier SJC + Numele Prenumele Copilului/ Copiilor.

Inscrierea copiilor se realizeaza la urmatorul link pana pe data de 8 mai, ora 15:00, in limita locurilor disponibile si a inscrierilor: https://kidster.typeform.com/to/Jcem3J

Detalii suplimentare: 0746.042.033/ 0727.347.736 sau contact@kidster.ro

 afis-final

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>